Konkurs „Aktywna parafia”

Do 6 października można nadsyłać zgłoszenia do konkursu „Aktywna parafia”, którego celem jest propagowanie działań społecznych, ochrona zdrowia i promocja aktywnego trybu życia w parafii w czasie wychodzenia z pandemii. Wydarzenie odbywa się pod patronatem honorowym bp. Artura Mizińskiego – Sekretarza Generalnego Konferencji Episkopatu Polski. Organizatorem konkursu jest Katolicka Agencja Informacyjna, a cały projekt dofinansowany jest z funduszu prewencyjnego PZU.

Aktywna Parafia 1

Regulamin konkursu i dodatkowe informacje dostępne są na stronie ekai.pl/aktywnaparafia
Do udziału w konkursie zaproszone są parafie działające na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zgłoszenia może dokonać proboszcz, lub za jego pisemną zgodą inna osoba. Wypełniony formularz zgłoszeniowy wraz z opisem i dokumentacją fotograficzną działalności parafii należy przesłać do 6 października na adres: aktywnaparafia@ekai.pl.
Zgłoszenia mogą dotyczyć działalności parafii w następujących kategoriach: pomoc bliźniemu w potrzebie, wspólnoty parafialne, uprawianie sportu, wspólne wyjazdy, pomoc psychologiczna, edukacja zdrowotna, pomoc charytatywna, zdrowy styl życia oraz profilaktyka zdrowotna.
Nadesłane zgłoszenia zostaną ocenione przez Jury. Do 11 października Jury przedstawi listę 10 parafii, które uzyskały największą liczbę punktów i tym samym zakwalifikowały się do finału Konkursu. Odbędzie się on w Warszawie 23 października i będzie składał się z konkursu sprawnościowego oraz spotkania przedstawicieli 10 wyłonionych wcześniej parafii. Będzie to okazja do zaprezentowania lokalnych specjałów kulinarnych.
Konkurs sprawnościowy będzie składał się z dyscyplin damskich (rzut piłką lekarską, bieg/sztafeta babcia/córka/wnuczka), męskich (rzut piłką lekarską, bieg/sztafeta dziadek/syn/wnuk) oraz mieszanych (bieg żony z mężem, rzut do kosza). Zgłoszenia drużyn parafialnych należy dokonać do 20 października na adres aktywnaparafia@ekai.pl. Szczegółowe informacje nt. drużyn znajdują się w Regulaminie Konkursu.


Katolicka Agencja Informacyjna

Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanym przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Płocka z siedzibą przy ul. Tumskiej 3 w Płocku, reprezentowana przez Biskupa Płockiego;
  2. Inspektor ochrony danych w Diecezji Płockiej, tel. 24 262 26 40, e-mail: inspektor@diecezjaplocka.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług, celu informacyjnym oraz pomiarów statystycznych;
  4. Przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem;
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Diecezja Płocka oraz Redaktor Strony.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do publicznej kościelnej osoby prawnej mającej siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  7. Pani/Pana dane osobowe z uwagi na nasz uzasadniony interes będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego zgłoszenia przez Pana/Panią skutecznego sprzeciwu;
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem;
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych (adres: Skwer kard. Stefana Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa, e-mail: kiod@episkopat.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Dekretu;
  10. Przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, ale dane nie będą profilowane.

 


Opuść stronę